12 Şubat 2008 Salı

EVDE TEMİZLİK VAR






8 yorum:

GAMZE dedi ki...

KIZ OLSUNDA ÇAMURDAN OLSUN ÖPTÜM SİZİ

SERAP dedi ki...

Valla öyle fıstık.Gerçi gelsin Yiğit'te aşağı kalmaz eminim.

Tabiat Ana dedi ki...

bak bak büyümüşte anneye yardım eder olmuş maşallah maşallah:)

7.oda dedi ki...

yerim ben onu :)
küçükken temizlik yapmaya anneye yardım etmeye pek meraklı oluyorlar da büyüdükçe bu durum değişiyor bilesiniz :)

SERAP dedi ki...

Bir süredir herşeyi kendi yapmak istiyor yada yardım etmeyi teklif ediyor.Onunla birşeyler yapmaktan çok zevk alıyorum.Bazen benim bile görmediğim ayrıntıları farkediyor,iyi oluyor yani:)

YILDIZNAF dedi ki...

Hakikaten kiz olsun da camurdan olsun...

SERAP dedi ki...

:)

erfe dedi ki...

Küçükken çok hevesli oluyoruz ama sonra kaçacak delik arıyoruz. Hadi hayırlısı. Ilgın çok şeker inşallah 18'in de bu sayfayı okur ne kadar hamarat olduğunu görür:)
Çok çok selam.