12 Mart 2008 Çarşamba

SİYAH ÇİLEK SUYU

Akşam yemeği saati...Ben salatayı ,babaaanne balığı hazırlarken Eylül Ilgın yanıma gelip:
-Babam acıkmıştır, bende sofrayı hazırlayayım mı? diye sordu.Fırsatı kaçırmadan tabakları,bardakları erişebileceği yere bıraktım ve sofrayı tamamen hazırlamadan odaya girmedim.Tatlı için küçük kaşık götürmek gibi bir ayrıntıyı bile atlamadan mükemmel bir sofra hazırlamış kızım.Kadınlık rollerine alışması açısından değil ama yaşam becerilerini arttırması bakımından bu tarz becerileri çok hoşuma gidiyor.Yemek sonunda 2. bardak şalgam suyu içmek isteyen kayınvalideme,mide rahatsızlığını hatırlatarak eşim engel oldu.Eylül Ilgın babasına dönerek:
-Neden izin vermiyorsun? diye sordu.Babasının anlattıkları kafasına yatmamış olacak ki,eşim sofradan kalkar kalkmaz babaannesine dönerek çok kısık bir sesle:
-Babaanne ,babam bu tarafa bakmıyor siyah çilek suyundan içebilirsin.Çabuk, çabuk....diye babaannesinin hakkını kendince teslim etti.(Koyu kavramını hala siyah diyerek açıklıyor ve gördüğü her kırmızı içeceği çilek suyu zannediyor:)

Şimdi içeride mışıl mışıl uyuyor ve en büyük hayranı annesi ileride okusun diye ona bu satırları yazıyor.

3 yorum:

YILDIZNAF dedi ki...

Cok guldum bu siyah cilke suyuna ben ! Asagidaki ve buradaki fotograflara da doyamadim ! Bence kizin senin kopyan duyarli ve yardimsever. Onu opmeyi dort gozle bekliyorum. Guzel ALLAH'IM ONU KORUSUN...

erfe dedi ki...

:)süper bir çocuk. Öpüyorum tatlı yanaklarından, güzel saçlarından.
Bende bayılırım çileğe vede siyah çilek suyuna :)
Selamlar sevgiler.

SERAP dedi ki...

Ablacım;
Bizde seni kucaklamayı çok istiyoruz.Sevgiyle kal:)

Erfe;
Darısı senin başına.Şimdi o güzellikle gezmeye çıkıyorum.İnanıyorum ki sen de çok iyi bir anne olacaksın.Sevgiyle kal.