18 Ekim 2008 Cumartesi

DÜĞÜN TELAŞI

Sonunda biricik Neslihan'ımız da yuvadan ayrılıp kendi yuvasını yapmaya karar verdi.Bu kadar emek verilip düğünler yapılırda bizim minik kuzenler bu emeğe saygısız davranır mı?Eylül Ilgın'la Gülçin sözbirliği etmişçesine düğün gecesi için ayrı nikah için ayrı kıyafetler seçtiler.Neredeyse gelinden önce kuaför salonunun yolunu tuttular.Hayır,ikisininde annesi bakımlı olsa neyse... Tüm düğün boyunca sahneden inmediler,karşılıklı oynadılar,yerdeki konfetileri topladılar(bende çoçukken çok yapardım),tanıdıkları herkesin yanına sokulup ne kadar güzel olduklarını bir daha bir daha duydular:)Sanırım en çok düğünün sonunda kına yakılırken eğlendiler.Çok istediler ama sonrasında nasıl bir tepki vereceklerini kestiremediğim için ikisininde bir avucunun ortasına ufacık kondurdum kınalardan.




Küçük gelin muhabbetine sinir olduğum için ikisinede beyazdan farklı renklerde kıyafetler aldık. Bunlar yetmezmiş gibi düğünden bir gün önce Eylül Ilgın'a taç arayıp durduk.4 yaşında bir çocuk nasıl olurda birbirine çok benzeyen 2 tacı kafasına koyup "1.si benim yüzüme yakışmadı." diyebiliyor ben hala hayret içindeyim.Sonunda kendine yakışanın hangisi olduğuna karar verdi de tüm gece söylenmesinden kurtulduk.


Bendeniz gece boyu ya gelinin en yakınları olarak pistte oynamakla meşguldüm yada elimde fotoğraf makinesi bu iki cimcimenin fotoğraflarını çekmekle uğraşıyordum.Gelinin 28 tane fotoğrafı varken Eylül Ilgın'la Gülçin'in 42 fotoğrafının olması sonradan banada garip geldi doğrusu:) Sanırım birazcık abartmışım.



Ertesi günkü nikahda en az düğün kadar eğlenceli ve keyifli geçince değmeyin bizimkilerin keyfine.Şimdi tüm iyi niyetlerimiz ve darısı başına dileklerimiz Erhan'la Gökhan'ın başına...

6 yorum:

GAMZE dedi ki...

allahım kız kız kız çocuk oğlumu çok seviyorum ama kız çocuk yaaaaaaaaaaaa çatlatmayın beni burada gelin görümce

Tabiat Ana dedi ki...

çok çok çok güzel olmuşlar maşallah.Bir nazar boncuğu ve küçük bir nazar duası eksik yalnızca:)
evlenenlere de sonsuz mutluluklar.
sevgiler

ruhdagı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ruhdagı dedi ki...

Resmi çekilmeyecek gibi değilki. Çok güzel, çok tatlı tam bir prenses. Elbisesi çok yakışmış.

YILDIZNAF dedi ki...

Asigiiiiimmmm ben bu Prenses'e,

Yesin oni Nesrin Teyzesi.

Allah nazarlardan korusun Serap, cok ama cok guzel.

Bayraminiz simdiden kutlu olsun.

Az kaldi kucaklasacagiz bir gun Insallah...

SERAP dedi ki...

Gamzem;
Niyet kesinlikle çatlatmak değil biliyorsun ama anacım napalım kızlar böyle oluyor:)

Tabiat Ana;
Hiç nazar boncuksuz olurmu?İçte biryerlere takıverdik:)

Ruhdağım;
Karga-kuzgun hikayesi,en fotojenik coçuk benimki:)

Nesrin ablacım;
Çok çok öpüldünüz.Güzel sözleriniz için binlerce teşekkür:)