26 Kasım 2007 Pazartesi

BONCUK EV

Bir aralar sürekli takı yapıyordum,Eylül Ilgın doğunca ara verdim fakat kalan boncuklarımıda atmaya bir türlü kıyamadım.Nerde değerlendirsem diye düşünürken aklıma geldi,zaten kuzumda pek sever renkli şeyleri.

Önce çalışılacak ortama, babaanneden azar yememek için örtü serilir.Resim kağıdının üstüne anne tarafından herhangi bir yapıştırıcıyla ev resmi çizilir.

Küçük sanatçımız tarafından kum boncuklar avuçlanır ve yapıştırıcının üstüne boca edilir.


Bazen direk üstüne, bazende havadan atış talimi yaparak boncuklar eklenmeye devam edilir.


"Hani bu evin ağacı?" diye sorulur ve anne tarafından yapıştırıcıyla ağaç çizilmesi sağlanır.

Aynı işlemler ağaca da uygulandıktan sonra azcık beklenir.Boncuklar yapıştıktan sonra resim kağıdı kaldırılı ve fala boncuklar babannenin tüm uyarılarına rağmen ortalığa saçılır.


Sonunda resim hazırdır.

Biz yaparken çok eğlendik belki sizde farklı materyallerle deneyerek eğlenceye katılırsınız.

1 yorum:

erfe dedi ki...

Çok imrendim:) Kızınız çok şeker. Not alıyorum bunları daha daha ilerisi için:) Hep böyle eğlenceli şeker günler dilerim.